گفتگو با خدا
نوشته شده توسط : هستی

گفتم: چقدر احساس تنهایی می‌كنم


گفتی:

 .:: من كه نزدیكم

 

گفتم: تو همیشه نزدیكی؛ من دورم… كاش می‌شد بهت نزدیك شم …


گفتی:


:: هر صبح و عصر، پروردگارت رو پیش خودت، با خوف و تضرع، و

 با صدای آهسته یاد كن

 

گفتم: این هم توفیق می‌خواهد!


گفتی:

.:: دوست ندارید خدا ببخشدتون؟!

 

گفتم: معلومه كه دوست دارم منو ببخشی …


گفتی:

 :: پس از خدا بخواید ببخشدتون و بعد توبه كنید

 

گفتم: با این همه گناه… آخه چیكار می‌تونم بكنم؟

     
گفتی:


:: مگه نمی‌دونید خداست كه توبه رو از بنده‌هاش قبول می‌كنه؟!

 

 

گفتم: دیگه روی توبه ندارم ...


گفتی:

 
:: (ولی) خدا عزیزه و دانا، او آمرزنده‌ی گناه هست و پذیرنده‌ی

 

 

گفتم: با این همه گناه، برای كدوم گناهم توبه كنم؟ 


گفتی:

.:: خدا همه‌ی گناه‌ها رو می‌بخشه

 

گفتم: یعنی بازم بیام؟ بازم منو می‌بخشی؟


گفتی:

.:: به جز خدا كیه كه گناهان رو ببخشه؟

 

گفتم: نمی‌دونم چرا همیشه در مقابل این كلامت كم میارم!

آتیشم می‌زنه؛ ذوبم می‌كنه؛ عاشق می‌شم! …  توبه می‌كنم


گفتی:

:: خدا هم توبه‌كننده‌ها و هم اونایی كه پاك هستند رو دوست

داره

ناخواسته گفتم: الهی و ربی من لی غیرك   

  
گفتی:


.:: خدا برای بنده‌اش كافی نیست؟

 

گفتم: در برابر این همه مهربونیت چیكار می‌تونم بكنم؟


گفتی:


.:: ای مؤمنین! خدا رو زیاد یاد كنید و صبح و شب تسبیحش

 كنید. او كسی هست كه خودش و فرشته‌هاش بر شما درود و

رحمت می‌فرستن تا شما رو از تاریكی‌ها به سوی روشنایی

بیرون بیارن . خدا نسبت به مؤمنین مهربونه





:: بازدید از این مطلب : 688
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mohammad در تاریخ : 1389/11/28/4 - - گفته است :
salam
khobi?
webet zibast
be man ham sar bezan
nazar yadet nareh juju
bye bye


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: